Bij Sint Jansbrug zijn er genoeg manieren om jezelf te omringen met de mensen die jij leuk vind, Op deze pagina is er een overzicht van de verschillende soorten groeperingen waar jij je bij kan aansluiten

jaarclubs

Je jaarclub is de allereerste vriendengroep die je maakt bij Sint Jansbrug. Na de eerste paar maanden vorm je deze groep al met jouw favoriete jaargenoten. Gemengd of ongemengd? Jasje-dasje of een comfortabele trui? Dat mag je helemaal zelf kiezen!

Jaarclubs komen gezellig borrelen op de dinsdagavond en vinden het leuk om weekendjes weg en vakanties met elkaar te plannen

Commissies

Comissies zijn de perfecte manier om je in te zetten voor de vereniging. Samen met een paar andere leden vorm je een hechte vriendengroep en kun je de vetste dingen neerzetten! Commissie doen is geheel vrijblijvend en er zijn talloze verschillende commissies waar jij uit kan kiezen. Voor ieder wat wils!

Commissie doen kan bij Sint Jansbrug al in je eerste jaar. Zo kun je meteen al nieuwe vrienden maken die je de rest van je tijd bij de vereniging bij je draagt!

Gilden zijn groepen leden uit verschillende jaren. Vanaf je tweede jaar kan je je aansluiten bij een gilde dat bij jou past. Dit maakt het makkelijk om met andere jaarlagen in contact te komen.

Gilden komen in alle soorten en maten: groot of klein, gemengd of ongemengd. Het is de perfecte manier om jouw plekje binnen de vereniging te vinden.

Gilden

Huizen

Wil jij op je zelf gaan wonen in je studententijd? Door lid te worden bij een studentenvereniging heb je grote kans op een woning! Er zijn grote, kleine, gemengde en ongemengde Sint Jansbrug huizen. Daarnaast bouw je een groot netwerk op zodat mensen jou weten te vinden als er ergens een plekje vrij komt! Zo komt iedereen wel aan een kamer, zelfs in de schrale Delftse woningmarkt van deze tijd.

onderverenigingen

Bij Sint Jansbrug hebben we verschillende onderverenigingen waar jij leden kan vinden die jouw passie delen! Hier informatie over onze vijf grootste onderverenigingen.